Trzoda-Chlewna - Forum • Wyświetl temat - Ubój trzody chlewnej
Indeks witryny Indeks witryny



terraexim

a-one baner


zuromin
Regulamin FORUM >>
Dzisiaj jest piątek 19 kwie 2024, 04:50

Strefa czasowa UTC+2godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 124 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Post: środa 17 mar 2010, 19:17 
Offline

Rejestracja: środa 17 mar 2010, 18:55
Posty: 11
Witam!
Jestem kompletnym amatorem i nie zajmuję się hodowlą świnek, jednak w przyszłości chciałabym pracować z tymi zwierzętami i polepszać im warunki życia w chlewni. Niestety elementem ich życia nie jest tylko chlewnia lub wybieg (na co miałabym wpływ i mogłabym próbować poprawić), ale także i transport do rzeźni, oczekiwanie na śmierć i sposób zabicia... Stąd tez moje pytanie: jak naprawdę wygląda ubój tych zwierząt i jak się go kontroluje? Próbowałam wyczytać coś w internecie, zazwyczaj jednak natrafiałam na strony wegetarian i eko-terrorystów. Czy świnie w poczekalni faktycznie słyszą dźwięki zabijanych zwierząt lub co gorsza oglądają to wszystko? Jakie są sposoby zabijania świń? Czy prawdą jest, ze czasem wrzuca się jeszcze żywe zwierzęta to gorącej wody, albo opala się lub przecina kiedy jeszcze żyją?

Z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: środa 17 mar 2010, 21:46 
Offline

Rejestracja: niedziela 28 gru 2008, 15:16
Posty: 331
Lokalizacja: Wielkopolska
Chyba cię zatrudnię , abyœ się czegoœ nauczył i aby rozwiać mity :lol: :lol:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: środa 17 mar 2010, 22:26 
Offline

Rejestracja: poniedziałek 17 gru 2007, 20:44
Posty: 487
Lokalizacja: Wikp.
Wyjdziesz za mnie ?? ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
Post: środa 17 mar 2010, 23:27 
Offline

Rejestracja: niedziela 23 lis 2008, 23:28
Posty: 303
Lokalizacja: łódzkie
beniu33 pisze:
Chyba cię zatrudnię , aby� się czego� nauczył i aby rozwiać mity :lol: :lol:

Nie zauważyłeś że to jest dziewczyna a może czytać nie umiesz ? :D