Trzoda-Chlewna - Forum • WyÅ›wietl temat - Hodowla na "wÅ‚asny użytek" kilku Å›wiÅ„
Indeks witryny Indeks witryny



terraexim

a-one baner


zuromin
Regulamin FORUM >>
Dzisiaj jest czwartek 28 mar 2024, 22:34

Strefa czasowa UTC+2godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: Å›roda 21 mar 2018, 22:43 
Offline

Rejestracja: wtorek 20 mar 2018, 21:20
Posty: 3
Witam,
mam pytanie o hodowle kilku (2-3) świń na własny użytek. Nie mam żadnego doświadczenia w tym. Posiadam odpowiednio dużo miejsca do tego i to tyle. Nie wiem jaki (w jakim standardzie, jak duży "budynek" musiałbym zbudować, z jakim wyposażeniem) żeby było ok dla tych 2-3 świń. Chciałbym karmić je w miarę "naturalnie", nie same gotowe mieszanki pasz i zapewnić świniom jakieś miejsce na zewnątrz do "wybiegu".
Chciałbym kupić te 2-3 prosiaki wagi ok. 20-30kg i utuczyć je, niekoniecznie do jakiejś hardcorowo wysokiej wagi.
Prosiłbym Was o pomoc w zasadzie jeżeli chodzi o wszystko. Budynek, wyposażenie budynku, czym i ile karmić, ile miejsca (m2) zapewnić świniom, proszę o jakieś porady, opinie, wskazówki. Z góry dziękuję bardzo.


Na górę
 WyÅ›wietl profil  
 
Post: piÄ…tek 23 mar 2018, 01:06 
Offline

Rejestracja: poniedziałek 05 lis 2007, 01:14
Posty: 463
Lokalizacja: radomskie
Temat rzeka. Skąd kupić normalne żeby wytrzymały bez antybiotyków? Jak daleko asf? Początkowe żywienie - obrzękówki, rzeźnia z ubojem usługowym, rejestracja w ARIMR, bioasekuracja, podwójny płot na wybiegu, sprzęt do produkcji paszy, zgłoszenie producenta pasz i jeszcze kilka innych pytań na które musisz znać odpowiedzi. Na pewno chcesz?


Na górę
 WyÅ›wietl profil  
 
Post: piÄ…tek 23 mar 2018, 19:49 
Offline

Rejestracja: wtorek 20 mar 2018, 21:20
Posty: 3
Dzięki bardzo za odpowiedź przede wszystkim. Tak, wydaje mi się, że chce :)