Trzoda-Chlewna - Forum • WyÅ›wietl temat - Transport trzody chlewnej
Indeks witryny Indeks witryny



terraexim

a-one baner


zuromin
Regulamin FORUM >>
Dzisiaj jest piÄ…tek 19 kwie 2024, 06:15

Strefa czasowa UTC+2godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: Å›roda 28 maja 2008, 21:30 
Offline

Rejestracja: środa 28 maja 2008, 21:21
Posty: 2
Witam wszystkich, jestem studentem SGGW i właśnie robię projekt fermy trzody chlewnej a konkretniej wychów prosiąt, zrobiłem już prawie cały tylko właśnie brakuje mi transportu....bardzo proszę o pomoc...zupełnie nie mam materiałów dotyczących tego zagadnienia, chodzi o sposób wyłapywania prosiat, załadunku, samego transportu, może ktoś z Państwa potrafi mi pomóc....z góry bardzo dziękuję za zainteresowanie moim problemem i za ew.pomoc.


Na górę
 WyÅ›wietl profil  
 
 TytuÅ‚: Witam
Post: Å›roda 28 maja 2008, 22:05 
Offline

Rejestracja: poniedziałek 17 gru 2007, 20:44
Posty: 487
Lokalizacja: Wikp.
Jest tego typu obszerna broszura "Materiały szkoleniowe dla konwojentów przy transporcie zwierząt". Powinieneś ją uzyskać w Wielkopolskim centrum jakości artykułów rolno-spożywczych ul. Sieradzka 29 w Poznaniu. Tel. 061-868-05-03. Powodzenia


Na górę
 WyÅ›wietl profil  
 
 TytuÅ‚:
Post: piÄ…tek 30 maja 2008, 10:12 
Offline

Rejestracja: środa 28 maja 2008, 21:21
Posty: 2
Witam ponownie, pewne rzeczy już znalazłem ale nadal nie wiem jak się wyłapuje prosiaki, w jaki sposób??? i jak się dokonuje załadunku...Proszę Pomocy !!


Na górę
 WyÅ›wietl profil  
 
 TytuÅ‚:
Post: wtorek 10 cze 2008, 23:02 
Offline

Rejestracja: środa 26 mar 2008, 13:15
Posty: 21
Lokalizacja: Thorning/Norre Felding DK
Najprostsza metoda to zaznaczyc najpierw potrzebne prosiaki sprayem a pozniej w zaleznosci od wagi albo pojedynczo wyrzucac z boxu albo wyganiac z pomoca "deski"...