Trzoda-Chlewna - Forum • WyÅ›wietl temat - Krus a umowa zlecenie
Indeks witryny Indeks witryny



terraexim

a-one baner


zuromin
Regulamin FORUM >>
Dzisiaj jest czwartek 28 mar 2024, 11:12

Strefa czasowa UTC+2godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: wtorek 10 mar 2009, 00:52 
Offline

Rejestracja: środa 02 kwie 2008, 01:03
Posty: 23
Lokalizacja: podkarpackie
Prosze o pomoc w szczegolnosci prawnikow

jestem rolnikiem posiadam 10 h gospodarstwo

chcialbym podjac dodatkowa prace w finansach na umowe zlecenie

nie chce otwierac dzialalnosc na krus poniewaz zwieksza mi skladke 2 razy

na umowie zlecenie chcialbym byc okolo 3 miesiace, w tym czasie szukalbym pracy na etacie a gybym ja dostal umowa zlecenie byla by ok bo z zusem nie koliduje

prosze o porade czy moge te 3 miesiace byc na krusie i um. zlecenie

i czy krus sie nie dowie o tym fakcie, bo jak sie dowie to z automatu wyrzuci mnie z ubezpieczenia

prosze o wyczerpujaca odpowiedz glownie prawnikow lub osob ktore byly w podobnej sytuacji

dziekuje


Na górę
 WyÅ›wietl profil  
 
 TytuÅ‚:
Post: piÄ…tek 19 mar 2010, 21:14 
Offline

Rejestracja: niedziela 01 lis 2009, 00:35
Posty: 110
Lokalizacja: małopolska